Category: Allmänt | 2013-08-28 | 22:26:09

Angående uppdateringen

Det här var nästan väntat. Jag har gått i skolan lite mer än en vecka och har redan fulla högar med läxor varje dag. Jag går Naturvetenskapsprogrammet och har därför otroligt mycket plugg. Jag pendlar även, så lämnar huset halv åtta varje dag och kommer hem vid fem, då ska jag direkt sätta mig med läxorna och sedan har jag andra saker som måste hinnas med också. Och då blir det tyvärr så att bloggen kommer i kläm.
 
Jag startade den här bloggen just för att jag vill få fler intresserade av Vampire Academy, och jag tänker fortsätta med att få fler folk intresserade. Så därför får jag ursäkta mig för uppdateringen som kommer vara här de närmsta dagarna, den kommer inte att vara bra. Lika bra att jag säger det.
 
Dock ska jag ta och sätta ihop några tidsinställda, och i stället för att skriva 7 inlägg på en dag, så kan jag sprida ut dem i stället. Sedan ska jag även försöka få ordning på allt, så att jag hinner med att göra fler saker, för jag vill att den här bloggen ska rulla på!
 
Så om man ska se det så, så kanske det är tur att det inte händer så mycket just nu, det hade varit värre om det varit mitt i filmpremiärer och intervjuer, för då hade det varit kaos. Men jag ska se till att få ordning på allt, så kommer säkert nästa vecka ha betydligt bättre uppdatering! :)
Favorit i repris, tror inte att någon misstycker ;)
 
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?