Category: Sarah Hyland | 2013-08-24 | 19:45:00

Zoey och Sarah till VMA

Nu på söndag så går MTV's music video awards av stapeln och det är bekräftat att Zoey och Sarah kommer att vara där. De har även fått superplatser! De kommer att sitta en rad över One Direction, och eftersom One Direction är ett väldigt populärt pojkband i dagsläget så kommer säkert filmkameran att vara vid dem väldigt mycket, vilket betyder att vi kommer att få se Zoey och Sarah en hel del.
 
Jag ska se om jag kan hitta någon länk till någon livestreaming, men dessvärre kommer inte jag att kunna liveuppdatera då det är i en helt annan tidzon och jag måste sova, då jag har skola på måndag.
 
Men jag kommer självklart uppdatera om allt roligt som kommer att hända under kvällen (natten svensk tid)!
 
 
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?