Category: Cameron Monaghan | 2013-12-31 | 12:00:00

Cameron på instagram

På nyårsafton (i dag, dock blir det i morgon svensk tid då det sänds på natten) så kommer Dominic (Christian Ozera), Zoey (Rose Hathaway) och Cameron (Mason Ashford) att gästa Times Square och presentera ett klipp från Vampire Academy!
 
Detta är vårt första klipp från filmen och det innebär att det är en liten del (minimal om man ser till helheten) av filmen som vi kommer att få se. Det kommer säkerligen bara vara från en scen - men det är ändå hur kul som helst!
Det kommer att sändas på MTV (observera att det inte är den svenska version utan i Amerika) men jag ska se om jag kan hitta någon livesändning, som gör att man kan se den via nätet :) 
Om jag har räknat rätt på tiden, vilket inte är helt säkert, så kommer detta att vara klockan tre eller fyra (är osäker) på natten för oss, det vill säga den 1 januari. Men hur som helst så kommer klippet med 100 % säkerhet vara uppe på youtube när vi vaknar den 1 januari, och så fort jag sätter mig vid datorn lägger jag upp det här :)
Läs hela artikeln här.
 
Ha ett gott nytt år så hörs och syns vi nästa år ;)
 
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?