Category: Vampire Academy | 2013-12-30 | 22:17:00

Vampire Academy: The Official Illustrated Movie Companion

För att köpa Vampire Academy: The Official Illustrated Movie Companion så klickar du här. Den släpps den 31 december vilket är i morgon, och ska komma i brevlådan 5-15 dagar efter att beställningen utförts! Personligen rekomenderar jag er att beställa hem den direkt, då det finns massor av godsaker i den! Bland annat massor av BTS (Behind The Scenes)-bilder och några intervjuer! 
 
Såhär ser framsidan ut!
Det här är några av bilderna ni kommer att få se i Vampire Academy: The Official Illustrated Movie Companion och om inte de kan få dig att vilja köpa den så kan ingenting få dig att vilja köpa den ;) 
 
UPPDATERING Vampire Academy: The Official Illustrated Movie Companion finns även att köpas här (127 kronor) och här (131 kronor) och då är de häftade i stället för i pocket. Det är bättre att ha den häftad då kvalitén förmodligen är bättre. Den håller förmodligen längre också :) 
 
Tack så mycket, Malin, för tipset! :) 
 
Postat av: Malin - MalinBelle.com

Den finns billigare på Adlibris för 127kr (http://www.adlibris.com/se/bok/vampire-academy-the-official-illustrated-movie-companion-9781595147806) och på Bokia för 131kr (http://www.bokus.com/bok/9781595147806/vampire-academy-the-official-illustrated-movie-companion/) och då är de dessutom häftade (vanliga böcker).
På CDON som ni länkat till så är boken både dyrare och i pocket format. Om man köper en bok full med foton osv. så tror jag att de flesta skulle föredra att köpa den i ett vanligt bok format så att allt är i bra kvalitet. :)

Svar: Tack så mycket för upplysningen! Ska ta och uppdatera inlägget med detsamma! :) Får kanske ta och extrabeställa en häftad version till mig själv också, om pocketformatet inte är så bra ;)
thevampireacademy.blogg.se

2013-12-30 @ 23:42:10
URL: http://MalinBelle.com
Postat av: Malin - MalinBelle.com

Så lite så! :) Jag kollade upp boken själv då jag såg att den var i pocket (+ att jag såklart ville ha det lägsta priset för boken) & sen tänkte jag att fler förmodligen vill beställa en häftad bok istället för i pocket, och särskilt när den dessutom är billigare. :) Jag vet inte hur många läsare ni har men som fan så bör man väl tipsa andra fans om sånt här! :)

2013-12-31 @ 01:18:21
URL: http://MalinBelle.com
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?