Category: Twitter | 2013-07-30 | 09:00:00

Official VA Movie på twitter

Official VA Moviekontot på twitter har publicerat en twitlonger där de har förklarat lite hur läget står till med filmen.
Klicka här för att läsa det i bättre bild.
Som ni ser så står det att det kommer bli en till film om den första filmen går bra. Det är faktiskt en av anledningarna till att jag startade den här bloggen, jag vill få med så många svenskar som möjligt in i den här världen. Jag vill ha fler filmer i den här serien och jag vill få flera människor att läsa Vampire Academy böckerna. Så därför hoppas jag att ni blir sugna till att se den här filmen, och om allt går vägen kommer vi få en andra film också! För er som inte vet så finns det 6 böcker och då kommer det också förhoppningsvis bli 6 filmer, vem kan tacka nej till det?
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?