Category: Bilder | 2013-10-29 | 22:38:14

Ny stillbild

Ni får ursäkta mig, men stormen verkade ta med sig mitt internet? I alla fall en del av det, mitt internet är så sjukt segt just nu så det är jättesvårt att ens logga in på blogg.se. Det tar ännu längre tid till att skriva ett simpelt inlägg.

Men förhoppningsvis är det bättre i morgon!
Med det sagt uppdaterar jag bättre i morgon, men så länge kan ni få en ny stillbild att titta på! :)
Jag har fler stillbilder att visa, men de kommer i morgon! :)
 
Postat av: Anonym

Kan du inte ordna en blog awards? :)

Svar: Hej! Tyvärr tror jag att jag har för dålig statistik för att kunna göra något sådant, Men när fler har fått upp ögonen för VA så kanske jag kan göra det :)
thevampireacademy.blogg.se

2013-10-30 @ 00:39:36
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?