Category: Dominic Sherwood | 2014-05-16 | 23:43:00

Dominics nya projekt

Dom har gått och fått en roll i en ny film som heter Take Down, och jag tycker filmen verkar bli bra! Den tar plats på en avlägsen ö där ett sorts läger pågår, där miljardärer kan skicka sina bortskämda ungar för att de ska lära sig grundläggande saker och förhoppningsvis bli av med attityden. Men det är en skräckfilm så därför kommer det hända en hel del läskiga saker på den här ön! ;)
 
Den kanske inte låter så intressant av det som jag skrev, men läs den här artikeln så kommer ni säkert förstå mer och bättre! :)
 
Jag är så otroligt glad för Doms skull, jättekul att han har fått en roll i en annan film - men självklart hoppas jag att han även kommer att spela in Frostbite inom en snar framtid! Han har trots allt skrivit på ett kontrakt på uppföljare till Vampire Academy, så det är bara att hoppas att de blir av! :) 
 
 
 
 
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?