Category: Vampire Academy | 2013-08-26 | 10:00:00

Mail från SF

Jag har fått några kommentarer om Vampire Academy: Blood Sisters verkligen kommer att komma ut i Sverige, och vad jag har hört så ska den göra det. Men för säkerhets skull så mailade jag SF och frågade, det här är vad jag fick som svar.
 
Och där såg vi ju hur bra den bilden blev.

Hej!

 

Tack för ditt mail. Filmen är inte inplanerad på våra biografer än så länge. Däremot är det möjligt att den kommer att tas in i ett senare skede. Håll utkik på vår hemsida på http://www.sf.se/filmer, så kanske den dyker upp där framöver.

 

Med vänliga hälsningar,

SF


Sedan har det börjat bli klart med datum för vissa länder, bland annat Spanien som får den 30 augusti (2014) vilket är mindre kul. Detta är den officiella listan och Sverige finns med. Och gissa vad! Vi har fått ett riktigt bra datum!

Vi har fått den 14 februari!

Så Vampire Academy: Blood Sisters kommer att gå på någon (eller några) biosalonger här i Sverige den 14 februari, så då får vi boka biljetter och visa att Sverige vill ha Vampire Academy i Sverige!
 
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?