Category: Vampire Academy | 2014-04-16 | 23:05:00

Förhandsboka Vampire Academy?

Häromdagen tittade jag upp om det gick att förhandsboka Vampire Academy (filmen) på cdon.com, men hittade ingenting om det. Då tittade jag upp andra filmer (som släpps senare) och de fanns redan där, och just därför frågade jag nu i kväll om och när det kommer gå att förhandsboka Vampire Academy. Det här är svaret jag fick:
Än så länge finns det alltså ingen information om när Vampire Academy kommer läggas upp på förhandsbokning, men så fort den gör det kommer den läggas upp på cdon.com. Jag kommer även skriva ett inlägg om det! Längtar redan! :)
 
 
Postat av: Linnea

Filmen är redan ute på glowgaze! Såg den igår, jätte bra var den:)

Svar: Åh, så kul att du tyckte den var bra! :) Väntar spänt på att kunna förhandsboka den någonstans! :)
thevampireacademy.blogg.se

2014-04-27 @ 09:38:09
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?