Category: Allmänt | 2014-04-12 | 11:50:39

Ni bestämmer - jag utför

Eftersom det fortfarande är en hel del som tittar in här trots uppgivenheten som består i vår värld just nu, så tänkte jag hitta på något roligt!

Ni får helt enkelt önska inlägg! Ni får välja vad som helst - och jag skriver om det. Det kan vara allt från gamla bilder från inspelningarna, till intervjuer, till roliga intervjuer, till roliga och konstiga fakta! Vad som helst!
 
Släng bara in en kommentar med vad ni önskar att läsa här på bloggen, så ska jag göra mitt bästa för att uppfylla er önskan! :)
 
Vi har faktiskt inte fått ett avslag på Frostbite än, även fast vi inte har fått några bra nyheter heller. Så det är bara att fortsätta hålla tummarna och hoppas på det bästa!
Fin Frostbite-fanart :)
 
 
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?