Category: Allmänt | 2014-08-06 | 19:20:00

Läget

Läget just nu, både med mig och Vampire Academy-världen är ... hektisk. 

För mig har jag haft fullt upp hela sommaren (vilket jag hoppas att ni också har haft, så att ni inte suttit inne när det varit så fint väder) och har det inte varit semester så har det varit jobb. Om bara ett par veckor börjar skolan igen, och då kommer schemat bli ännu mer tight. Så vi får helt enkelt se hur mycket jag kan uppdatera - förhoppnings kommer jag att uppdatera om Frostbite :) 
 
Och då på tal om Frostbite så har det nu startats en kampanj, i dag för att vara exakt, och den avslutas den 6 september. Då ska vi förhoppningsvis ha samlat in 1,5 miljoner US-dollar. OM vi har lyckats göra det så blir Frostbite av. Och då gäller det att hålla tummarna för att rätt skådespelare är med, dvs de som var med i Vampire Academy för jag tyckte att alla skötte sig utmärkt i filmen. Att det gick så dåligt för den berodde minst på skådespelarna (mera på manuset och redigeringen.....)! 
Och sen hoppas vi även att vår Adrian blir så perfekt som han är i böckerna ;)
 
Åhh, favoriterna!!
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?