Category: Allmänt | 2014-03-01 | 17:43:52

Vad vill ni ha?

Jag har en hel del inlägg att ta igen, och jag ska göra det! Det enda som behövs för att jag ska göra det är tid, och just nu har jag inte så mycket tid över faktiskt! :) Men det kommer.
 
Så länge tänkte jag bara att ni för en gångs skull får välja lite vad ni vill läsa om. Vad är det ni vill veta om skådespelarna, författaren, serien eller vad som händer i framtiden? Nu får ni ta det steget och välja och vraka bland allt som ni vill veta.

Ödet ligger i era händer nu ;) Så ta och kommentera vad det är ni vill veta! Det kan vara allt från inspelningarna av första filmen till framtida projekt bland skådespelarna. Ni väljer.
 
Det enda ni behöver göra är att kommentera, så ska jag se till att er önskan är min lag! :)
Postat av: Anonym

Vet man något än om dom ska göra Frostbite till film också?

2014-03-02 @ 02:16:57
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?