Category: Allmänt | 2014-05-05 | 10:00:00

Nytt och fräscht

Som ni ser så har den här bloggen blivit lite uppfräschad! :D
Designen är gjord av Emma och jag kan inte vara mer än nöjd. Jag tycker verkligen att den blev perfekt, exakt så som jag ville ha den! Och då kan det även tilläggas att jag varit väldigt petig och tjatig på stackars Emma som fått stå ut med mig! Men resultatet blev det här, och det är tusen gånger snyggare än vad jag själv skulle kunna ha gjort ;) 
 
Det är fortfarande lite saker som ska fixas till i menyn dock, så ni får ursäkta röran som kommer vara här denna veckan, men ska fixa det så fort jag kan och har tiden! :) 
 
Om ni vill får ni gärna kommentera era åsikter :)
 
Postat av: Felicia

Hej fin blogg =) skulle du vilja göra ett affiliate byte? =)

2014-05-05 @ 12:36:39
URL: http://kristenstewart.se
Postat av: emelie

snyggt ni har gjort det. :)

Svar: Tack så jättemycket, så glad jag blir! Är faktiskt väldigt nöjd med allt, blev precis som jag ville :)
thevampireacademy.blogg.se

2014-05-05 @ 18:40:14
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?