Category: Vampire Academy | 2014-10-27 | 14:02:39

Framtiden

Hej och förlåt! Jag vet att uppdateringen har varit usel det senaste..

Det beror dels på att jag har haft fullt upp med skolan, och varit upptagen med andra saker så fort jag haft minsta lilla lediga tid. 
Men sen beror det även på att Vampire Academy-världen står still i dagsläget. Vi har inte fått någonting sedan kampanjen avslutades, och resultatet blev ju inte vad vi hade hoppats. 
De har uttalat sig om att de inte har gett upp än, men om Frostbite kommer bli en film i framtiden, med samma skådespelare dessutom, är en fråga som vi inte har något svar på just nu. 
 
Jag skulle kunna fortsätta uppdatera om saker som rör skådespelarna, men samtidigt känns det fel att uppdatera om andra filmprojekt när Vampire Academy står still. Det här är ju trots allt en blogg om Vampire Academy.
 
Postat av: Anonym

håller dem ens på med att göra frostbit?
i såna fall kan du skriva det att dem håller på att filma

Svar: Nej, det är det de inte gör. Än har vi inte fått några klartecken om det! Men förhoppningsvis i framtiden :)
thevampireacademy.blogg.se

2014-11-02 @ 16:52:33
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?