Category: Allmänt | 2013-12-24 | 15:00:00

God Jul!

Förmodligen läser ni inte det här förrän den 25:e, eftersom ni säkert är upptagna med att fira jul med er familj just nu :) Men jag på thevampireacademy.blogg.se tänkte bara önska er alla en riktigt god jul! Nästa gång jag önskar er det kommer vi att ha Vampire Academy ute i affärerna, vi kommer även att ha sett filmen på bio och förmodligen har vi den hemma så att vi kan titta på den när som helst! Jag blir taggad bara av att skriva det här! Det är nästan så att jag längtar tills jag ska önska er en god jul nästa gång ;) 
 
För att förgylla den här hälsningen bjuder jag två favoriter:
 
GOD JUL!

Och om du av någon händelse skulle läsa det här inlägget just nu, precis när det har publicerats, insisterar jag på att du går och sätter dig vid tvn och tittar på Kalle Anka ;)
 
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?