Category: Allmänt | 2013-07-30 | 22:59:37

Länkbyte?

Om du vill göra ett länkbyte med mig så har du kommit alldeles rätt! 

Och det är dessutom hur simpelt som helst, det finns endast två saker du behöver göra.
  • Maila mig på [email protected] och skriv att du vill göra ett länkbyte.
  • Jag lägger upp en bild i min meny som är länkad till din blogg och du lägger upp en bild i din meny som är länkad till min blogg.

Det finns bara några småsaker du måste tänka på innan du ansöker om ett länkbyte. För det första ska din blogg vara en fanblogg, alltså inte någon personlig blogg utan den ska handla om något speciellt, som t. ex. tvserie, film, bok, you name it.
För det andra så ska den även vara aktiv, du ska uppdatera regelbundet. Självklart ser jag om din blogg är nyuppstartad, men om jag klickar in och den inte har uppdaterats på några månader så måste jag tyvärr avböja från erbjudandet.
 
Om du sedan bara vill ha en vanlig textlänk och innan bild, så gäller det samma saker som ovan. Förutom att vi skippar bilderna och du länkar tillbaka till min blogg med en text. 
 
 
 
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?