Category: Bilder | 2013-11-03 | 13:54:49

Halloween

Som ni säkert vet så har det nyss varit halloween, och några av skådespelarna har delat med sig av hur de har sett ut!
 
Vi börjar med Dominique (Alberta):
Dominique är längst åt vänster.

Vi kan fortsätta med Harry (Bruno):
 
Så här såg Ed (Aaron) ut:
 
Sedan har vi Nathan (dhampir):
 
Vi har även Dominic (Christian):
 
 Sist, men verkligen inte minst, så har vi Sarah (Natalie) som har haft flera olika kostymer:
 
Det var så många som jag kunde hitta, varken Zoey, Lucy eller Danila har lagt upp någon bild så jag har tyvärr inte på dem. Men jag antar att Sarah kompenserade upp det med alla sina kostymer ;)
Källorna finns i bilderna, så klicka på dem så kommer ni dit där jag hittade dem.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Sugen på en ny header eller design? Klicka då in på min blogg eller min portfolio för mer info. http://flizanlizan.blogg.se/portfolio

2013-11-03 @ 15:59:28
URL: http://flizanlizan.blogg.se
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?