Category: Danila Kozlovsky | 2013-11-27 | 13:15:00

Mer av Danila?

Jag har en liten fråga till er! Har ni lust att veta mer om Danila? Vad han till exempel arbetar med nu, och vad han gör om dagarna? Det finns bilder med honom lite överallt, som jag lätt kan sammanställa i ett inlägg. Frågan är bara om det är efterönskat, om det är någonting som ni skulle vilja läsa? :)
 
Säg bara till i så fall, om ni inte säger någonting utgår jag ifrån att ni inte behöver veta vad han håller på med om dagarna, och då fortsätter inläggen om honom så som de är i dagsläget :)
Danilas senaste instagrambild, förberedelser innan jobbet ;)
 
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja ha ett inlägg om Danila, det skulle vara väldigt roligt att läsa.

Svar: Bra! Då blir det mer Danila i bloggen :)
thevampireacademy.blogg.se

2013-11-27 @ 15:19:41
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?