Category: Vampire Academy | 2013-11-26 | 21:53:25

Nedräkningar

Jag kommer ihåg när jag själv höll nedräkning i somras, när filmen fortfarande höll på att spelas in, och hur det var en tvåa innan de resterande två siffrorna kom upp. I dag finns det ingen tvåa där. I dag är det endast 80 ynka dagar kvar tills filmen har världspremiär! Hur häftigt är inte det?
 
Det firar vi med en Dragozera-bild tycker jag :)
 
Dock finns det en etta framför Sverigepremiären, men för att se det positivt så är den snart också borta! När det är världspremiär för Blood Sisters så är det bara 105 dagar kvar tills filmen kommer visas i Sverige. Hur häftigt är inte det? 
 
Och det firar vi med en Romitri-bild tycker jag :)
Titta på sättet hon ser på honom, det är så att man smälter.
 
För att sammanfatta det här inlägget:
80 dagar kvar till världspremiär av Vampire Academy: Blood Sisters.
185 dagar kvar till Sverigepremiär av Vampire Academy: Blood Sisters.
 
 
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?