Category: Bilder | 2013-11-28 | 15:23:00

Ny stillbild - Alberta

Måste bara få flika in att jag tycker att det är så häftigt att alla karaktärer som man har läst om i en bok har blivit till liv, och att de stämmer så bra överrens med hur de är i boken också är bara skrämmande! På ett positivt sätt!
Det här är i alla fall vackra Alberta, spelad av Dominique Tipper :)
 
Postat av: Maryam

Håller med dig om att de lyckats bra med skådespelarna men dock INTE Alberta, hon skulle vara i 50 års åldern?? Här ser hon ut som 25, max.

Svar: Det stämmer, mycket riktigt! :) Jag tycker dock att Dominique passar som Alberta, men det är för att jag inte lagt så mycket vikt vid Albertas ålder i böckerna. Däremot så la jag märke till att Ellen Kirova (rektorn) har grått hår i böckerna, men i filmen är hon också ung :) Jag tror att man får ta de här små förändringarna, och ändå vara positiva till att alla huvudpersonerna är i rätt ålder (Rose, Lucy, Christian, Dimitri osv.) så att de inte är för gamla! Men jag håller med dig angående Alberta :)
thevampireacademy.blogg.se

2013-11-28 @ 22:03:02
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?