Category: Bilder | 2013-11-25 | 15:09:00

Ny stillbild


Kan vi få filmen nu, tack?
 
Postat av: Mrs. Belikova

Hej!
Kan du plz checka när filmen kommer till finland och lägga upp det i ett inlägg/svara på min kommentar? :)

Svar: Hej! Jag har letat runt överallt och verkligen försökt hitta det, men jag hittar ingenting om att Vampire Academy: Blood Sisters kommer att spelas på bio i Finland. Tyvärr! Jag vet inte riktigt hur du får göra. Antingen får du åka över till Sverige och titta (du verkar i alla fall kunna det svenska språket riktigt bra) eller så får du köpa filmen när den kommer ut, dock kan det dröja ett tag. Om du vill åka över till Storbritannien så går den på bio 19 februari. I Sverige har den premiär den 1 juni, om inte datumet ändras innan dess :)Hoppas dock att Finland får filmen, så att du kan gå och se den i Finland! :) Kram på dig!
thevampireacademy.blogg.se

2013-11-25 @ 17:42:48
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?