Category: Vampire Academy | 2014-08-10 | 12:38:33

En till smygtitt på manuset

Eftersom vi nådde 100.000 dollar under de första 24 timmarna, så fick vi en smygtitt på manuset - igen! :)
 
Klicka in HÄR för att donera pengar om ni kan, men klicka in annars ändå för det finns ett speciellt meddelande från vår manusförfattare, Piers Ashworth :)
 
Postat av: Emma Malm

Jag har donerat $250. Har tänkt donera $750 när jag får lön vid slutet av månaden :-D Är det nån mer som donerat från Sverige? :-P

Svar: Åh! Så glad jag blir av att se sådant här!! :D Jag själv vill ha den här filmen så otroligt mycket, så det glädjer mig att se att andra också donerar! :) De ser varifrån man kommer, så det är bra att vårt land visas lite också! ;)
thevampireacademy.blogg.se

2014-08-11 @ 18:33:25
Postat av: Emma Malm

Eller hur! Ville få fram att fans från vårt fagra land också bidrar :-D Tror Frostbite blir epic om vi lyckas! Har du försökt sprida ut till Svenska folket om VA och vårt mål vi försöker uppnå med nr 2? Förutom här på bloggen? Jag skickade ett meddelande till SF och förklarade varför VA floppade (och det var INTE för att filmen var dålig!) och berättade om vad vi fans försöker uppnå nu för att få nästa film. Avslutade med att fråga om de skulle kunna skriva nått om VA och vår kamp om en uppföljare på deras fb-sida... Väntar på svar, men jag vet inte riktigt vart mer man kan vända sig här i Sverige? Gör du? :-)

Svar: Det tror jag med! De ändringarna som de har gjort inför den andra filmen har varit nödvändiga, och jag tror att det bara kan bli bättre!! :) Jag har bara spridit på bloggen, men ditt mail till SF var väldigt smart! Ska se om det finns andra forum man kan vända sig till ... Om du kommer på något så får du gärna säga till! :)
thevampireacademy.blogg.se

2014-08-11 @ 23:17:31
Postat av: Emma Malm

Fick detta till svar från SF :-(


Hej Emma!

SF Bios facebooksida är dessvärre inte rätt forum då vi informerar om filmer som har distrubution. Lycka till med er kampanj!

Hälsningar Emil, Kundservice

Svar: Åh, okej ... Det kan man kanske i och för sig kan förstå. Att de inte vill skylta med någonting som kanske inte ens blir av? :) Vi får försöka hitta andra forum som vi kan kontakta! :)
thevampireacademy.blogg.se

2014-08-12 @ 16:00:26
Postat av: Emma Malm

Är med i en grupp på fb som heter Film/TV/Bok cirkeln och tipsade dem om böckerna och film + vad som krävs för uppföljaren :-) Jag kan liksom inte komma på speciellt mycket man kan göra här i Sverige, vi är inte lika film-inriktade som USA :-/

Svar: Åh, jättebra! Hoppas folk får upp ögonen för hela projektet då! Jag hoppas verkligen att vi når vårt mål, just nu går det dock ganska segt med insamlingen :/ Vi får helt enkelt hålla tummarna, skulle bli så otroligt glad om Frostbite blev till en film. Känns som att de är inne på ett väldigt bra spår den här gången :)
thevampireacademy.blogg.se

2014-08-12 @ 17:27:50
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?