Category: Instagram | 2014-08-06 | 17:25:48

Manuset till Frostbite är skrivet - smygtitt

Här får ni en smygtitt på en favoritscen ur Frostbite ;) Manuset är skrivet av Piers Ashworth och inte av Daniel Waters som skrev Vampire Academy. Om alla pengar samlas in så får Frostbite grönt ljus, och spelas in i början av nästa år för att sedan ha premiär i slutet av 2015. Om skådespelarna blir desamma återstår att se, men om Frostbite ens blir av så hoppas jag innerligt att skådespelarna blir samma! Det är alltid extremt tråkigt när det byts skådespelare, och för mig skulle Vampire Academy inte vara Vampire Academy om vi inte skulle ha Zoey, Lucy, Dominic, Danila, Cameron, Sami och alla de andra till att spela sina roller. Faktiskt. 
 
Vill ni fördjupa er på det här och få Frostbite att bli möjlig? Läs HÄR.
Postat av: Victoria

Jag håller med dig! hoppas de behåller skådespelarna men att de byter regissör och allt sånt för den första VA filmen sög verkligen! Jag är inte alls nöjd med filmen.. för böckerna är jättebra så de förstörde den verkligen! :)

Svar: Ja, precis! Regissör vet jag inte om de kommer byta, men de har i alla fall bytt manusförfattare - och det är väldigt bra tycker jag för VA var lite för humoristisk när det egentligen är en ganska stark historia ... Men vi får hoppas att Frostbite blir av nu, och att den kommer spegla boken mycket bättre än VA gjorde! :)
thevampireacademy.blogg.se

2014-08-09 @ 22:03:43
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?