Category: Danila Kozlovsky | 2014-06-01 | 08:06:00

Personlig favorit

I dag är det exakt ett år sedan Danila publicerade min absoluta favoritbild!! :) Jag höll mig uppdaterad när filmen spelades in, och när han just publicerade den här bilden brast mitt hjärta i glädje! Den här bilden får mig att känna så otroligt mycket, kanske är det för att den första boken i serien var den som trots allt fick mig att älska Vampire Academy, och fick mig att fastna för serien! Att han då tog ett foto från Romitris första möte, fick mig bara helt överväldigad!
 
Har ni någon favoritscen från Vampire Academy? (första boken)
Min favorit, är som ni nog förstår, när Rose tittar ut genom fönstret och ser en lång beskyddare stå under en lyktstolpe! :) 
"Somewhere in London..."
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?