Category: Vampire Academy | 2014-03-20 | 21:37:23

En bra och en dålig nyhet

Jag börjar med den dåliga nyheten, såklart, och det är att Vampire Academy med största säkerhet inte kommer att visas på någon biograf här i Sverige. 
Men en bra nyhet är att dvdn till Vampire Academy kommer ut i sommar! Och då kan vi köpa den! Jag var väldigt deprimerad tidigare i veckan och mådde väldigt dåligt över personliga orsaker, att jag sedan fick höra att Vampire Academy tagits bort från listorna fick mig inte att må bättre. Men nu börjar saker ordna upp sig och då kan jag ändå se det här som bra!
 
Än så länge rullar fortfarande den här bloggen på, ingen idé att lägga ner den när det fortfarande finns en framtid för Vampire Academy! ;)
Det här hittade jag när jag letade igenom SF's facebooksida. I sommar kommer vi alltså förmodligen kunna köpa dvdn och det betyder att vi slipper sitta och titta olagligt på nätet vilket bara är dålig kvalité och ingenting som stöder seriens framtid! :)
 
Så håll er! Vi kan fortfarande ha en nedräkning (jag startar en så fort vi vet när VA släpps på dvd) och få se filmen i bra kvalité även fast det är hemma i soffan! Det är självklart inte samma ska som att se den på bio, men om saker går bra så finns det ändå en chans att Frostbite (om den blir av) visas på bio! Och det kanske nästan är tur att man inte går och ser VA på bio för man skulle säkert ändå bara sitta och skrika åt varje scen ;)
 
Hoppas jag har kunnat sprida av mig lite glädje till er så att vi kan få något positivt ur den här tråkiga händelsen! :)
:)
 
 
Postat av: Larre

Såg filmen på premiären i Thailand och den var inte bra.

Svar: Så tråkigt att du inte gillade filmen. Finns det någon specifik anledning till varför du inte tyckte att den var bra? :)
thevampireacademy.blogg.se

2014-03-21 @ 18:27:37
Postat av: Jessica

Hej, jag undrar om filmen kommer visas i Finland?

Svar: För tillfället så är det klart att filmen kommer visas i Finland den 25 april, om sedan detta kommer ändras innan återstår att se. Om du bor nära Finland (eller i Finland) så rekommenderar jag dig till att gå och se filmen på den stora duken! :)
thevampireacademy.blogg.se

2014-03-22 @ 22:47:48
Postat av: Rebecca

NEJ NEJ NEJ varför har jag inte sett något om det här tidigare? Åh nu blev jag jätteledsen ju (och ännu mer ledsen för att jag inte verkar kunna se den över internet och allting bara krånglar). Tack för fin blogg i alla fall, visste inte att vi var fler svenskar som gillade serien :)

Svar: Visst är det tråkigt!! :( Jag kan snart inte hålla mig från att se den på nätet, men nu är det snart sommar och då ska den säljas här i Sverige! Så det är helt enkelt bara att bita ihop och vänta den lilla stund det är kvar innan vi kan få hem dvdn! :) Tack för dina snälla ord, jag hoppas på att kunna sprida ordet om Vampire Academy här i Sverige! :)
thevampireacademy.blogg.se

2014-04-27 @ 00:37:56
URL: http://littlemissdreamy.blogg.se
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?