Category: Bilder | 2014-03-12 | 16:00:00

Promobilder - Christian Ozera

Postat av: demilovatoweb.blogg.se

Hej vill du göra ett länkbyte i menyn? :)

2014-03-12 @ 22:23:30
URL: http://demilovatoweb.blogg.se/
Postat av: Frida Wallin

Hej!
Jag fick ett mail idag att SF inte kommer att visa Vampire Academy alls i Sverige. Och om man går in nu på SF.se och kollar på kommande så har dom tagit bort den. =(
Kan man göra något tror du?

Svar: Tack för att du uppmärksammade mig på detta! Det är självklart ingen nyhet som glädjer mig, men jag ska se om det finns någonting vi kan göra! Vi vill ju trots allt ha VA i Sverige! Jag återkommer med svar :)
thevampireacademy.blogg.se

2014-03-14 @ 16:59:40
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?