Category: Cameron Monaghan | 2014-03-08 | 16:23:18

Rose och Mason - Frostbite

För att få upp förhoppningarna om Frostbite ytterligare så har ett fan gjort den här underbara bilden föreställande Rose och Mason (Zoey och Cameron).
Den här gör verkligen så att man blir så otroligt taggad på Frostbite! :D
Postat av: Vampire Academy Lover

Hej!
Jag vill bara säga att jag älskar din blogg så mycket, och jag hoppas att du aldrig slutar med den. Jag älskar Vampire Academy och hoppas att de gör en andra film.
Sluta aldrig blogga!♥ Tittar in på din blogg varje dag.. :)
Jaa, det var allt jag ville säga. Love ya! ♥

Svar: Hej! Tack så jättemycket för din kommentar, den värmer väldigt mycket! :) Jag älskar också Vampire Academy och hoppas också att de gör en andra film, så då har vi någonting gemensamt! :) Jättekul att du tittar in på bloggen varje dag trots att uppdateringen varit rätt usel det senaste, sådana här kommentarer motiverar mig till att fortsätta med den här bloggen! Och det ska jag göra! :) Tack för att du läser! :)
thevampireacademy.blogg.se

2014-03-08 @ 17:26:12
URL: http://tipsdagligen.blogg.se
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?