Category: Allmänt | 2014-03-17 | 20:07:03

Tom på ord

Jag måste faktiskt börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Jag har bara lite personliga problem just nu. 
 
Jag mådde inte direkt bättre när jag fick veta att Vampire Academy inte ens kommer att komma till Sverige? Efter att ha sett fram emot den här filmen i flera år så är det ganska tungt att ta. Jag ska se vad problemet är och hur framtiden för VA kommer att bli, den ser dock inte ljus ut svensk väg (eller någon annan väg för den delen heller). 
 
Men först måste jag faktiskt prioritera mitt egna välmående, och jag hoppas att så många som möjligt respekterar det. Jag återkommer när jag fått svar på några frågor så får vi se hur det går med Vampire Academy! :)
Jag kan lova er att ni kommer få se filmen på ett eller annat sätt, lagligt eller inte ;)
 
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?