Category: Danila Kozlovsky | 2014-05-03 | 17:00:00

Grattis på födelsedagen - Danila

Precis, helt rätt! I dag är det dagen då vår underbara Dimitri - jag menar Danila, fyller år! ;)
Vi hade verkligen inte kunnat få en bättre Dimitri än vad vi fick. Danila spelar inte Dimitri, han är Dimitri! Så klicka er in på hans twitter HÄR och önska honom ett stort grattis på hans stora dag!
 
Ett stort grattis till Danila på sin tjugonioårsdag önskar jag på thevampireacademy! :)
 
 
 
 
Postat av: Anonym

Vet du var man kan hitta alla VA böckerna i hardcover (original omslagen) på engelska?

Svar: Jag förstår inte riktigt hur du menar, men jag tror att de med originalomslag har "gått ut" eftersom det har gjorts nya omslag. Det är nog en större chans att du hittar böcker med de nya omslagen än med de gamla! :) Säg till om du inte fick svar på din fråga, så ska jag försöka svara så gott jag kan :)
thevampireacademy.blogg.se

2014-05-03 @ 20:25:40
Postat av: VampireDiariesBlog

Hej!

Nu kör vi vår årliga Blog Awards och det skulle vara jätteroligt om du ville delta! Du anmäler dig här: http://vampirediariesblog.webblogg.se/2014/may/blog-awards-2014.html#comment

Hoppas vi hör från dig! :)

2014-05-04 @ 10:01:13
URL: http://vampirediariesblog.webblogg.se
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?