Category: Allmänt | 2014-05-25 | 14:00:00

Vad vill ni läsa om?

Som ni säkert förstår så finns det inte så mycket att skriva om i dagsläget då det inte händer någonting i VA-världen. Vi går och väntar hela dagarna på att få nyheter om Frostbite men än så länge är det ganska tyst. 
 
Jag skulle kunna visa massor av bilder från t. ex. biopremiären men samtidigt så skulle det vara bra om det då fanns något intresse för det. Så varför inte ta och slänga in en kommentar om vad ni vill läsa om? Så ska jag göra mitt bästa för att fixa det!! :)
Bildkälla. Zoey och Danila på Vampire Academy-premiären! :) 
 
Jag skulle kunna lägga upp sådana här bilder som den ovan, men eftersom det skulle ta väldigt lång tid så ser jag gärna att det finns intresse till att se dem! :)
 
Postat av: Anonym

jag skulle ha intresse för det. Och skulle inte du kunna skriva lite om skådespelarna som person t.ex fakta om dom som man vet lite mer än att dom bara är med i vma?
ps. gillar bloggen ändå ;)

2014-05-25 @ 15:48:38
Postat av: Anonym

Jag tycker att det skulle vara kul att få läsa lite mer om böckerna och vad du tycker om dom och vilken som är din favorit. Det skulle också vara kul om du kunde skriva lite om bloodlines böckerna också.

2014-05-25 @ 22:06:44
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?